SEGÍTSÉG

Kell-e regisztrálni, hogy rendelhessek?

A rendelés leadáshoz nem szükséges regisztrálnia a honlapon.

 

Mikor lehetek biztos benne, hogy a rendelésemet elküldtem és folyamatban van szállítás?

A rendelést követően két e-mail fog érkezni az Ön címére. Egyet automatikusan, pár percen belül megkap a megrendelés visszaigazolásáról. Majd a szállítást megelőző napon kap még egy e-mailt a Magyar Postától.

 

Rendeltem egy terméket webshopon, de nem kaptam semmilyen visszaigazolást erről. Mit tegyek?

Kérjük, hogy ebben az esetben mielőbb legyen kedves jelezni a problémát ügyfélszolgálatunk felé, e-mailben (ugyfelszolgalat@timberland.hu) vagy telefonon (06 70 935 0000).

 

Rendelnék egy terméket, de nem tudom melyik méret lenne a megfelelő. Mit tegyek?

Minden termékünk mellett található mérettáblázat, a „Mérettáblázat” fülön tud tájékozódni a gyártó által közölt méretekről.

 

Üzletben található olyan termék, ami a webshopon nem szerepel?

A webshop adatbázisa minden magyarországi üzletben/raktárban készleten lévő terméket listáz, így, ha ott nem találja meg a kívánt terméket, úgy az sajnos üzleteink polcain sem lesz meg.

 

Hogyan fizethetek, ha online rendelek terméket?

Lehetősége van bankkártyás fizetésre (Visa, Visa Electron, Masercard, Maestro), illetve PayPal rendszeren keresztül történő online fizetésre.

 

Milyen kiszállítási lehetőségek vannak, és melyiket válasszam?

A csomagot kizárólag magyarországi szállítási címre visszük ki.

Egyrészről választhatja a házhozszállítást, munkanapokon 09:00 és 17:00 között kísérli meg az MPL futárszolgálat a kézbesítést, kényelmes átvételt biztosítva Önnek. A futárszolgálat 2 alkalommal viszi ki a csomagot, amennyiben nem tudja átvenni rendelését, úgy az Önhöz legközelebbi postára kerül a csomag, ahol 5 munkanapon át átvehető lesz.

 

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A szállítási idő 2-5 munkanap.

 

Kérhetem-e a kiszállítást meghatározott dátumra/időpontra?

Sajnálatosan erre jelenleg nincs lehetőség.

 

Hogyan küldhetem vissza a terméket postán, mikre kell figyelnem?

• Központi címünk: (2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4.)
• Legyen kedves a termék dobozát ne használja csomagolóanyagként
• Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni

 

Hogyan tudom cserélni a terméket ha hibás?

Amennyiben nincs megelégedve a kiküldött termék minőségével, kérjük fényképezze le a terméket és küldje el a fotókat az webshop@timberland.hu e-mail címre, hogy meg bizonyosodhassunk a hibás kiküldésről, az átvételtől számított 2 hónapon belül. Amennyiben bebizonyosodik, hogy hibás terméket kapott, küldünk Önnek egy inverz címkét, mellyel díjmentesen vissza tudja küldeni a terméket. A visszaérkezés után tudjuk intézni a csere folyamatát.

 

Vettem webshopon egy terméket és tönkrement használat közben. Mit tegyek?

Amennyiben esetleges minőségi kifogással kívánna élni a panasz bejelentéséhez a számlát vagy a nyugtát és a vásárlási panasz bejelentésére szolgáló kitöltött űrlapot legyen szíves postai úton eljuttatni a 2142 Nagytarcsa, Nyár utca 4-es címre.

A csomagon legyen szíves tüntesse fel, hogy reklamáció.

Amennyiben Önnek könnyebbséget okoz, a fenti dokumentumokkal együtt leadhatja a terméket üzletünkben is.

ÁSZF - Szavatosság

  

Hogyan tudok elállni a vásárlástól, vételárat visszakapni?

Amennyiben szeretne elállni a vásárlástól, legyen szíves a terméket az elállási nyomtatvánnyal és az eredti számlával együtt küldje vissza az átvételtől számított 365 napon belül, a 2142 Nagytarcsa Nyár utca 4. címre, a Shoebox Kft. részére. A csomag beérkezését követően, visszafordítjuk vagy visszautaljuk Önnek a vételárat. Személyes termékleadásra nincsen lehetőség központunkban.

Üzletünkben a terméket cserélni tudja, illetve levásárolhatja annak árát.

Bővebb információ:


ÁSZF - Vásárlástól való elállás

 

Hogyan tudom cserélni a terméket, ha nem megfelelő a méret?

Amennyiben  a rendelésében szereplő árucikk mérete nem megfelelő, azt a vásárlástól való elállással és egy új rendelés leadásával tudja a megfelelőre cserélni. Üzletünkben a terméket tudja cserélni, illetve levásárolhatja annak árát, azonos vagy magasabb értékben.

 

Visszaküldtem elállásra a megrendelt terméket, mikor kapom vissza a vételárat?

A csomag beérkezése után haladéktalanul gondoskodunk a vételár visszafordításáról vagy visszautalásáról.

 

Kaptam értesítést, hogy nem tudják szállítani a terméket, mikor kapom vissza a vételárat?

Haladéktalanul gondoskodunk a kifizetett vételár visszafordításáról.